CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Har noen tips til oppussing... noe du gjorde galt...

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Ellinor

Antall Innlegg : 9
Registration date : 01.09.2008

PosteTema: Har noen tips til oppussing... noe du gjorde galt...   Man 1 Sep 2008 - 23:12

Heisann...
Har kjøpt meg ei nygammelvogn... cheers den skal pusses helt opp - eller ned... i vinter... male,sy o.s.v...
Vogna er ei Hobby Prestige 580 1982 modell...
Skjønner at det er folk med erfaring i bøtter og spann her inne study jeg kommer garantert til å spørre om ting jeg lurer på etterhvert...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Jan
MODERATOR
MODERATOR

Male
Antall Innlegg : 15671
Registration date : 11.03.2007

PosteTema: Re: Har noen tips til oppussing... noe du gjorde galt...   Man 1 Sep 2008 - 23:14

Ellinor skrev:
Heisann...
Har kjøpt meg ei nygammelvogn... cheers den skal pusses helt opp - eller ned... i vinter... male,sy o.s.v...
Vogna er ei Hobby Prestige 580 1982 modell...
Skjønner at det er folk med erfaring i bøtter og spann her inne study jeg kommer garantert til å spørre om ting jeg lurer på etterhvert...
velkommen hit Ellinor
ja her finnes det ikke dumme spørsmål, men det kan komme noe merkelige svar her innimellom.
men mange her inne har gjort veldig mye med vogner så her får du garantert svar som kan brukes

Har noen tips til oppussing... noe du gjorde galt...
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1