CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Toftemo Turiststasjon

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Gjest
Gjest

PosteTema: Toftemo Turiststasjon   Søn 20 Jul 2008 - 18:15

Noen som har kjenneskap til plassen ? Har tenkt å flytte vogna hit som fast plass. Hvordan er renheten på sanitær anlegg og om det er en fredlig plass. ? Noen som har noe og utsette på plassen ?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8535
Registration date : 12.03.2007

PosteTema: Re: Toftemo Turiststasjon   Søn 20 Jul 2008 - 20:31

BT skrev:
Noen som har kjenneskap til plassen ? Har tenkt å flytte vogna hit som fast plass. Hvordan er renheten på sanitær anlegg og om det er en fredlig plass. ? Noen som har noe og utsette på plassen ?

Lå der i ferien. var ikke så veldig imponert over stell av plassen.
Virket rett og slett ustelt. Når jeg tenker meg om så var det den plassen som vi likte oss minst på i ferien. Og hørte en del til trafikkstøyen fra europaveien på oversiden.
Taleia her på forumet har også fast plass på toftemo.

Men nå vet jeg ikke så veldig mye om andre steder så langt oppe i gudbrandsdalen. Lå på dombås i fjor sommer og var vel av samme standard den plassen kanskje.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
taleia
CARAVANER
CARAVANER

Female
Antall Innlegg : 120
Registration date : 30.08.2007

PosteTema: Re: Toftemo Turiststasjon   Søn 20 Jul 2008 - 23:02

Hei BT! Velkommen skal du være til Toftemo. Noen ord om våre erfaringer: På sommertid, en ok plass men det er så som så med renholdet noen ganger. Dette er helt annerledes utenom sesongen. Polske arbeidere står for det meste og de er forskjellige som oss andre. Har dere små barn er det ikke så mye å beskjeftige seg med utenom svømmebassenget. Har vært ytret ønske om noen lekestativer men intet er ennå skjedd. Liker dere å gå i fjellet er denne plassen utmerket. Fiske i elva kan en jo også kose seg med. Liker dere sykling er det mange veier å velge mellom. Der er vaskemaskin, tørketrommel, komfyr og oppvaskbenk. Lettvint å ta koppevasken der. En betaler fastpris for strøm. Det er ikke tillatt med spikertelt men ellers får en gjøre som en vil. Det med trafikkstøy merker ikke jeg noe til der vi har vogna. Negativt for meg er de høye fjella som gir lite sol høst vinter og vår.
Håper jeg har gitt deg et lite innblikk med dette, men prøv ei helg før du bestemmer deg...velkommen skla du være.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Toftemo Turiststasjon   Søn 20 Jul 2008 - 23:12

Hei! Takk for svaret, Vi får ta oss en tur å prøve en helg.
Har vært nedom for en del år siden og sett og plassen virket ok. Er det mange småbarns familer som står på plassen? Vi står nå på Lesjaskogsvannet camping men kunne tenkt oss litt meir fasiliteter.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Toftemo Turiststasjon   Man 21 Jul 2008 - 7:53

BT

vil du opp på fjellet, har du jo den furulyhaugen camping også, litt ovenfor dombås
Til Toppen Go down
taleia
CARAVANER
CARAVANER

Female
Antall Innlegg : 120
Registration date : 30.08.2007

PosteTema: Re: Toftemo Turiststasjon   Man 21 Jul 2008 - 15:22

BT skrev:
Hei! Takk for svaret, Vi får ta oss en tur å prøve en helg.
Har vært nedom for en del år siden og sett og plassen virket ok. Er det mange småbarns familer som står på plassen? Vi står nå på Lesjaskogsvannet camping men kunne tenkt oss litt meir fasiliteter.

Nei, det er nok den eldre garde som er i overtall pr. i dag:oops: Stille og rolig mao.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Toftemo Turiststasjon   Man 21 Jul 2008 - 15:31

jaja, slik er det vel egentlig på mange plasser rundt om.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Toftemo Turiststasjon   Today at 11:32

Til Toppen Go down

Toftemo Turiststasjon
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1