CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Dvergsnestangen feriesenter, kristiansand

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
eivind

Antall Innlegg : 2
Registration date : 25.01.2008

PosteTema: Dvergsnestangen feriesenter, kristiansand   Søn 20 Jul 2008 - 17:45

Lå et døgn på denne plassen, som skal være en fire stjernes camping. Det første vi fikk beskjed om var at vi kunne kjøre litt rundt på plassen for å finne oss en plass, og det fant vi. Gikk deretter og betalte 325 kroner inkl. strøm. Kom tilbake til bobilen og koblet i strømledningen, alle kontrollys på kjøleskap og kontrolltavle blinket, jeg forsøkte å sette på tv men det virket heller ikke, jeg tok derfor fram en 220 volts lampe m/40W pære og det var så vidt det lyste. Jeg gikk derfor til resepsjonen og klaget, de visste om problemet og jeg fikk 50 kroner tilbake da jeg ikke ønsket strøm lenger. Det var flere andre som leide plasser på campingen mens jeg var i resepsjonen og de ble ikke fortalt om at det var problemer med strømmen. Jeg spurte hvorfor de solgte strøm de ikke hadde, og svaret var at de som klaget fikk pengene igjen. Toalett forholdene var dårlige, dårlig rengjøring, kun 1 dusj som virket på herretoalettet og svaret var at anlegget var under oppussing.

Jeg ble heller ikke informert om at det var polletter som skulle brukes i dusjene, så jeg stod opp kl 7 for å dusje og fant dette ut, deretter var det å vente til kl. 8 for å kjøpe polletter. 15 kroner pollettene som skulle vare 5 minutter, heldigvis kjøpte jeg to. Puttet på 1 pollett og begynte dusjingen og fortere enn jeg trodde stoppet dusjen, jeg tokk derfor å heiv på en ny pollett og startet stoppeklokken 3 minutter senere stoppet dusjen igjen.

Denne plassen reklamerer med 4 stjerner men jeg har vært på plasser med 2 stjerner som er betraktelig bedre og rensligere, bedre informasjon, og betjening som kan ta ros og ris.

Men siden de er under oppussing så er vel dette en unnskyldning, jeg så ingen som jobbet med oppusssing. Det eneste som ble gjort var vel et nytt dusj/toalettbygg som oppførtes men dette var kortbasert og da måtte jeg kjøpe et kort og hva dette kostet vet jeg ikke.

Plassen burde nedgraderes til en 1 stjernes camping og tar de 325 for en natt forventer jeg faktisk å få noe annet enn dette og er de faktisk under oppussing burde de vel ha opplyst om dette på forhånd.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8535
Registration date : 12.03.2007

PosteTema: Re: Dvergsnestangen feriesenter, kristiansand   Søn 20 Jul 2008 - 21:22

Bare en ting å si. Kaptein sabeltanns rike.
Vertene trenger ikke foreta seg stort. Penga renner jo inn i strie strømmer.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn Online
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!

Female
Antall Innlegg : 1389
Registration date : 07.04.2008

PosteTema: Re: Dvergsnestangen feriesenter, kristiansand   Søn 20 Jul 2008 - 21:26

Phu! Jaggu er jeg glad for at vi leide motellrom med dusj og strøm..... Var der tirsdag til torsdag forrige uke og tok en liten runde rundt der, men ble ikke akkurat imponert over fasilitetene, nei. Bibeltelt midt i det hele også...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!

PosteTema: Re: Dvergsnestangen feriesenter, kristiansand   Søn 20 Jul 2008 - 21:34

Mitt råd til de som vurdere å campe og samtidig besøke dyrepark og sørlandssenter er nedre setesdal foreksempel fra byglandsfjord og sørover. Er flere svært bra plasser der.

http://www.setesdal.com/index.php?m=produkt&m_action=vis_forside&parent=11&spraakSet=no&type=4
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Dvergsnestangen feriesenter, kristiansand   Søn 20 Jul 2008 - 23:01

Johnny

syntes nå du loser folket vel langt ut på bøgda..... det er vel 1,5 t og kjøre til de plassene, og det er mye det, når sabeltann er ferdig rundt kl 23.30, og unger skal legges.....
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!

PosteTema: Re: Dvergsnestangen feriesenter, kristiansand   Søn 20 Jul 2008 - 23:07

Vegard skrev:
Johnny

syntes nå du loser folket vel langt ut på bøgda..... det er vel 1,5 t og kjøre til de plassene, og det er mye det, når sabeltann er ferdig rundt kl 23.30, og unger skal legges.....

Vegard. Etter en kveld med sabeltann da er det pappa som haster mest for å komme i køys ikke de små.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Dvergsnestangen feriesenter, kristiansand   Søn 20 Jul 2008 - 23:23

Johnny skrev:
Vegard skrev:
Johnny

Vegard. Etter en kveld med sabeltann da er det pappa som haster mest for å komme i køys ikke de små.

he-he.... ja, for han vet åssen søren det blir dagen etter, om ikke miniene blir lagt............
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Dvergsnestangen feriesenter, kristiansand   Today at 18:19

Til Toppen Go down

Dvergsnestangen feriesenter, kristiansand
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1