CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Skrekk og gru. Noen bør skamme seg tråden

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8535
Registration date : 12.03.2007

PosteTema: Skrekk og gru. Noen bør skamme seg tråden   Man 14 Jul 2008 - 20:38

Rundt forbi på norske campinger finnes det mye kritikkverdig.
La oss her presentere skrekkeksemplene slik at det kanskje med tiden kan bli bedre forhold.
Og det er ikke bare campingvertene som kan henges her men også eiere av cv /bobil eller kalldet hva som passer kan trekkes frem her.
Og la gjerne campingplasseiere som blir nevnt få vite det via en e post med trådens adresse.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!

PosteTema: Re: Skrekk og gru. Noen bør skamme seg tråden   Man 14 Jul 2008 - 20:42

Og her kommer dagens skrekkeksempel fra Toftemo Turiststasjon på Dovre. Synd for plassen er ellers brukbar men de trenger kanskje en vekker.
Vogn bærer preg av å ha stått lenge med et ødelagt fortelt.
Du som eier denne vogna, skam deg. Du ødelegger for andre.
Toftemo dere får en epost om saken.

Nytt. Fortelt er fjernet av Toftemo turiststasjon.

Sist endret av Johnny den Tir 15 Jul 2008 - 18:29, endret 2 ganger (Reason for editing : Endring av saken)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Skrekk og gru. Noen bør skamme seg tråden   Man 14 Jul 2008 - 21:24

Johnny skrev:
Og her kommer dagens skrekkeksempel fra Toftemo Turiststasjon på Dovre. Synd for plassen er ellers brukbar men de trenger kanskje en vekker.
Vogn bærer preg av å ha stått lenge med et ødelagt fortelt.
Du som eier denne vogna, skam deg. Du ødelegger for andre.
Toftemo dere får en epost om saken.

Tja....... har da sett mye, og verre enn dette, henge ut plass og vogn, er vel ikke helt lurt.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!

PosteTema: Re: Skrekk og gru. Noen bør skamme seg tråden   Man 14 Jul 2008 - 21:35

Å henge ut, lurt eller ikke. Noen trenger et spark en viss plass. Og vi er nå midt i fellesferien med mange besøkende så jeg kan ikke se noen unskyldning for at slikt vrakgods står midt i syna for alle tilreisende og fastboende. Og blir noen arg på meg så kan de sende meg en pm eller en e post.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Skrekk og gru. Noen bør skamme seg tråden   Man 14 Jul 2008 - 21:43

Johnny skrev:
Å henge ut, lurt eller ikke. Noen trenger et spark en viss plass. Og vi er nå midt i fellesferien med mange besøkende så jeg kan ikke se noen unskyldning for at slikt vrakgods står midt i syna for alle tilreisende og fastboende. Og blir noen arg på meg så kan de sende meg en pm eller en e post.

Er ikke arg på deg jeg, så ta det med ro, er enig at det er mye rart...Å se...men.

Ha en fortsatt God ferie, håper været er fint, og kjør forsiktig. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Til Toppen Go down
taleia
CARAVANER
CARAVANER

Female
Antall Innlegg : 120
Registration date : 30.08.2007

PosteTema: Re: Skrekk og gru. Noen bør skamme seg tråden   Man 14 Jul 2008 - 22:26

Ja dette er utsikta fra vogna mi! Sad Ser ut som driverne av plassen ikke bryr seg så lenge de får inn pengene for leia. Shocked Håper at noe skjer etter at de har fått mailen. Ps...er forøvrig ute etter ny plass, da det er mere som burde vært rettet på .
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!

PosteTema: Re: Skrekk og gru. Noen bør skamme seg tråden   Tir 15 Jul 2008 - 18:20

Skulle ikke så mye til. Toftemo turiststasjon har her vist initiativ og tatt ansvar. Teltrestene er i løpet av dagen fjernet.
Slik respons det liker vi.

Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!

Female
Antall Innlegg : 2170
Registration date : 30.09.2007

PosteTema: Re: Skrekk og gru. Noen bør skamme seg tråden   Tir 15 Jul 2008 - 19:36

Jeg tror det er sånn på alle plasser et eller annet utskud som ikke gidder å ordne opp i sine ting,og jeg grøsser for telt vogn plass koster så synes jeg det er å gjøre nar av folk som ønsker en vogn selv men synes det er dyrt,og dette bilde synes jeg er å peke nese til oss som ønsker en ren og pen plass med de midler vi har..
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Skrekk og gru. Noen bør skamme seg tråden   Tir 15 Jul 2008 - 21:30

JOHNNY

Det var fint det ordenet seg Wink

Fortsatt god Rusken-ferie lol! lol! lol! Wink
Til Toppen Go down
taleia
CARAVANER
CARAVANER

Female
Antall Innlegg : 120
Registration date : 30.08.2007

PosteTema: Re: Skrekk og gru. Noen bør skamme seg tråden   Ons 16 Jul 2008 - 11:42

Ja nå er jeg ankommet Toftemo og som det er skrevet over, er teltet borte. Men....skulle bare si at drar noen forbi, er det bare å stoppe og hilse på, kaffen er klar. Very Happy
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Skrekk og gru. Noen bør skamme seg tråden   Today at 2:52

Til Toppen Go down

Skrekk og gru. Noen bør skamme seg tråden
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1