CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Legå Camping

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Gjest
Gjest

PosteTema: Legå Camping   Tir 17 Jun 2008 - 8:02

Hei.

Nå er den flotte campingen vår på vei til og åpne, kansje på tide med en egen tråd da? Folk fra forumet har vært på besøk
, og flere her har jo fast plass på Legå. Siste skudd på stammen kom i går ser jeg.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Tir 17 Jun 2008 - 9:36

Hei

Ja, her vil jeg hive meg på..... Vi var på Legå i helga, og hadde ei glimrende helg.... en fredelig camping, i naturskjønne omgivelser, ved et vann med badestrand på campingen....

Fikk og gleden av å hilse på to forumister der, Kånå, og Rune, og på Fredagen, straks labbene var nede, hadde Rune Kaffe'n klar

En plass som har gitt oss mersmak, og lysten til et nytt besøk, er allerede tilstede.

Vertskapet frenstod også for oss som svært trivlige mennesker.

Legger inn nettsiden deres her jeg..... en ser forresten teltet til en av forumistene her, på forsiden der........ http://www.legaacamping.no/
Til Toppen Go down
Kånå te Maen
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!

Female
Antall Innlegg : 283
Registration date : 06.04.2008

PosteTema: Re: Legå Camping   Tir 17 Jun 2008 - 9:53

Jepp! Det er mitt telt, det til høyre!! SmileSmile
Er det ikke fint satt opp? Må jo bare bli bra etter så mange forsøk
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.kosmodesign.net
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Tir 17 Jun 2008 - 10:32

Kånå te Maen skrev:
Jepp! Det er mitt telt, det til høyre!! SmileSmile
Er det ikke fint satt opp? Må jo bare bli bra etter så mange forsøk

Kånå

Teltet ditt er riktig flott satt opp..... uten rynker og krøll.... har nok sett på det, når jeg labba forbi.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Tir 17 Jun 2008 - 12:32

Vegard skrev:
Hei

Ja, her vil jeg hive meg på..... Vi var på Legå i helga, og hadde ei glimrende helg.... en fredelig camping, i naturskjønne omgivelser, ved et vann med badestrand på campingen....

Fikk og gleden av å hilse på to forumister der, Kånå, og Rune, og på Fredagen, straks labbene var nede, hadde Rune Kaffe'n klar

En plass som har gitt oss mersmak, og lysten til et nytt besøk, er allerede tilstede.

Vertskapet frenstod også for oss som svært trivlige mennesker.

Legger inn nettsiden deres her jeg..... en ser forresten teltet til en av forumistene her, på forsiden der........ [url=http://www.legaacamping.no/
http://www.legaacamping.no/[/quote[/url]]

Der så det jo unektelig flott ut og hjemmesida like så.......
Også fikk jeg svar på spørsmålet mitt Question ........campen ligger mellom Kristiansand og Stavanger:!: ....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Tir 17 Jun 2008 - 12:37

Tove nærmere bestemt mellom Moi, og avkjørslen til Egersund.... Ualand heter det der....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Tir 17 Jun 2008 - 12:48

Vegard skrev:
Tove nærmere bestemt mellom Moi, og avkjørslen til Egersund.... Ualand heter det der....

Det er også steder jeg kunne tenke meg å se.......sørlandet og indre østlande.........Finnskogen, Røros.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Tir 17 Jun 2008 - 16:01

må nok leie ei vogn å ta en tur ser jeg Smile
Til Toppen Go down
Elin

Female
Antall Innlegg : 12
Registration date : 16.06.2008

PosteTema: Re: Legå Camping   Fre 20 Jun 2008 - 8:15

Very Happy Så var servisbygget klart på Legå Very Happy Været er ikke meldt så bra for helgen, men vi tar med godt humør og tar turen ned allikevel cheers
håper det er mangen som skal ned
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Fre 20 Jun 2008 - 8:25

Elin

Vi var der forrige helg.... flott plass, hvor der er det dere har vogn??
Til Toppen Go down
Elin

Female

PosteTema: Re: Legå Camping   Fre 20 Jun 2008 - 8:55

Vegard skrev:
Elin

Hei Vegard

Har nabovogna til kånå, helt nede med vannet. Skjønte at du hadde hilst på henne Very Happy Var det ikke en fin campingplass?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Fre 20 Jun 2008 - 9:00

Elin skrev:
Vegard skrev:
Elin

Hei Vegard

Har nabovogna til kånå, helt nede med vannet. Skjønte at du hadde hilst på henne Very Happy Var det ikke en fin campingplass?

Hei Elin

jo, som jeg har skrevet oppover i tråden, så likte vi oss der.... Så jo og det var folk i nabovogna til Kånå ja....

vi sto jo oppe på toppen der, på skrått over for de midlertidige toalettene, ved krysset inn til Høyre der, når en kjører innover plassen der... hadde jo vogna du ser på avataren min her..... med ei markise på.....
Til Toppen Go down
Elin

Female

PosteTema: Re: Legå Camping   Fre 20 Jun 2008 - 9:31

Vegard skrev:
Elin skrev:
Vegard skrev:
Elin

Hei Vegard

Hei Elin

jo, som jeg har skrevet oppover i tråden, så likte vi oss der.... Så jo og det var folk i nabovogna til Kånå ja....

vi sto jo oppe på toppen der, på skrått over for de midlertidige toalettene, ved krysset inn til Høyre der, når en kjører innover plassen der... hadde jo vogna du ser på avataren min her..... med ei markise på.....

Så der sto et glis på toppen det Dere må ta turen en gang der er fint vær, for det var vel ikke det beste sist helg, men det virket som dere hadde storkost dere fordet, det fins ikke dårlig vær bare dårlige klær
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Fre 20 Jun 2008 - 9:36

Elin

ja, vi hadde det greit vi..... ikke noe å klage på.... været var greit nok det.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Tir 29 Jul 2008 - 21:34

Hepp..... flott på Legå I dag, men skallebank, halsvondt og diverse andre vondter i kroppen la en demper på turen. Yrende liv der nede nå, ungene koser seg en masse.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Fre 1 Aug 2008 - 0:23

http://www.legaacamping.no/page23.html bilder tatt inne og utenfor det nye flotte servicebygget på Legå Camping cheers , og jammen har ikke halve familien min sneket seg med på et bilde og..... Shocked
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8535
Registration date : 12.03.2007

PosteTema: Re: Legå Camping   Søn 17 Aug 2008 - 11:38

Hei dere på Legå. Hvor langt er det til Egersund fra denne campingen?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Søn 17 Aug 2008 - 12:32

Johnny skrev:

15 min fra Egersund til Helleland og 15 min fra Helleland til Legå, altså ca halvtimen......
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!

PosteTema: Re: Legå Camping   Søn 17 Aug 2008 - 12:35

Rune skrev:
Johnny skrev:

15 min fra Egersund til Helleland og 15 min fra Helleland til Legå, altså ca halvtimen......

Kanskje kommer vi dit neste helg en tur dersom været blir brukbart.
Lenge siden vi har vært vestover nå.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Søn 17 Aug 2008 - 12:42

Johnny skrev:
Rune skrev:
Johnny skrev:

Kanskje kommer vi dit neste helg en tur dersom været blir brukbart.
Lenge siden vi har vært vestover nå.

Det er meldt forholdsvis bra vær neste helg......
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!

PosteTema: Re: Legå Camping   Tor 21 Aug 2008 - 19:49

hei folkens på Legå.
Bare litt ønske om info. Hva er det i nærområdet som er verdt å oppleve?. Turområder? Og ellers?
Vi tar en tur vestover i helga men har ikke helt bestemt oss på hvor?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Tor 21 Aug 2008 - 20:16

Johnny skrev:
hei folkens på Legå.
Bare litt ønske om info. Hva er det i nærområdet som er verdt å oppleve?. Turområder? Og ellers?
Vi tar en tur vestover i helga men har ikke helt bestemt oss på hvor?

Eh.......... Fine turområder rett utenfor vogndøra, flott strand, hyggelige mennesker på campingen(vi tar nok en tur på Lørdagen..he he)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Tor 21 Aug 2008 - 20:17

Kansje du finner mer her.. http://www.lund.kommune.no/index.php/kommune/content/view/full/112
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Legå Camping   Søn 12 Okt 2008 - 21:08

Hepp....

Da var 7 høstferiedager unnagjort på Legå Camping. Til dels jæv... vått noen dager, mens andre dager var solfyllte og flotte. En tur til Egersund og en Tur til Kristiansand bler det da tid til. Og besøk i dag av naboen min her hjemme som har ordnet seg med plass på Legå, så de flytter ned i Mai.
Til Toppen Go down
Bjørg

Female
Antall Innlegg : 13
Registration date : 13.10.2008

PosteTema: Re: Legå Camping   Man 13 Okt 2008 - 21:05

Heisann!!
Vi har vogn på Legå, trives kjempegodt! Har vært der nestenhver helg siden vi fikk opp vogna 1.August.
Skal være der vinteren gjennom og satser på litt mere snø enn vi har her i Sandnes hvor vi bor. Very Happy

Er jo nesten fra traktene selv, bodde på Helleland til jeg var 15 år.
Vi har ei Hobby 650 exl
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Bjørg

Female
Antall Innlegg : 13
Registration date : 13.10.2008

PosteTema: Re: Legå Camping   Man 13 Okt 2008 - 21:22

Ja, det var ei regnfull helg. Må fikse noe singel/grus til neste gang vi kommer opp, satte fast bilen og måtte ha hjelp fra nabovogna nedenfor. Laughing
Liker dette livet, herlig å skifte stue!!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
lurer

Antall Innlegg : 2
Registration date : 09.03.2009

PosteTema: Hvordan er plassen?   Man 9 Mar 2009 - 15:27

Heisann alle caravanister på legå camipng Smile Vi har satt oss opp på venteliste på plassen, så får vi se om vi får tildelt plass etter hvert.

Vi lurer på om det er en familie vennlig plass? og om det er en del fasiliteter for unger der? Ser at plassen har økt i pris denne sesongen også på strømmen så kommer det flere ting til plassen deres siden denne prisøkingen?

Og er det mye fyll på plassen? håper ikke det da vi ønsker og komme på en plass hvor det ikke er mye av dette til langt ut på natt :-) har hørt veldig mye positivt om plassen så det er derfor vi spør dere som er på plassen om hvordan det er der. er det fin plass på vinteren også. ( er det tilgang til internett der? ) Hadde hvert hyggelig om dere kunne fortelle om deres erfaringer på plassen :-) ( ps har hørt rykter om at det skal bygges flere camping plasser i orådet er dette fakta? ) på forhånd tusen takk for all svar Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Kånå te Maen
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!

Female

PosteTema: Re: Legå Camping   Man 9 Mar 2009 - 15:40

Det er veldig kjekt på Legå.
ungene storkoser seg og det er mange lekekamerater. Så veldig mange aktiviteter er det dessverre ikke. Foreløpig er det kun en liten lekeplass og en robåt. Men det hindrer ikke ungene, de finner alltids noe å holde på med. På sommeren går det jo mye i bading selvfølgelig. veldig langgrunt på stranden, alletiders for de små. Og så er det egen stupeplass for de litt større.
Og så er det mange fine steder å gå på tur.
Det er visst planer om litt forskjellig, men ting tar tid ser du.
Har forstått at det skal komme volleyball nett og flåte ihvertfall. Vi får se.... Når vi etterhvert får trommet sammen et vellag, så får vi vel litt mer info etterhvert.
Har ikke hørt at det er pga nye ting til plassen som gjør prisstigningen. Tror heller det er plasseier som har måttet justere etter første året for å få tallene til å gå opp.

Fyll er så og si ikke eksisterende, det er mange småbarnsfamilier her, så det faller ikke naturlig. Det hender jo at vi samler på terrassene til hverandre, men uten at det har blitt noe bråk av det Smile
Det er jo et par vogner til salgs der ute nå, og kjøper du en av de, så er jo plassen med..... Sjekk Finn og nettsiden til Legaacamping.no

Det skal komme en ny plass på Eigerøy til neste år tror jeg, helt ute i havgapet. Nydelig plass, men kanskje litt værhardt?? Vi har noen venner som har satt seg opp på plass der.

Det er fint på Legå om vinteren også, i år har det faktisk vært en del snø, og vi har vært i en lysløype rett borti høgget og gått på ski. Og så er det jo ikke langt å reise hvis du vil opp i et trekk.
Til Toppen Go down
Kånå te Maen
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!

Female

PosteTema: Re: Legå Camping   Man 9 Mar 2009 - 15:42

Bildet i avarten min er tatt på Legå sist sommer, nydelig vær! Smile
Vogna rett over oss er til salgs, med ferdig terrasse og veien mellom seg og oss som er like ved stranden.
Til Toppen Go down
lurer

Antall Innlegg : 2
Registration date : 09.03.2009

PosteTema: Re: Legå Camping   Man 9 Mar 2009 - 15:49

tusen takk for svar :-) skal si det gikk raskt gitt!!
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Legå Camping   Today at 2:01

Til Toppen Go down

Legå Camping
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1