CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Cramer gassgrill

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
quattro1
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER

Male
Antall Innlegg : 381
Registration date : 08.12.2011

PosteTema: Cramer gassgrill   Man 11 Sep 2017 - 18:42

Cramer gassgrill med to bluss selges kr 500,-. Den fungerer helt ok. Nypris ca. 1500,-.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
janp
GENERAL!
GENERAL!

Antall Innlegg : 2652
Registration date : 19.01.2012

PosteTema: Re: Cramer gassgrill   Fre 20 Okt 2017 - 19:10

Hei.
Har litt planer om å kjøpe en slik, ikke bestemt om 2 eller 3 bluss. Tror 2 stk er mer enn nok for oss, og den er vel noe mindre også.
Er den pent brukt og ikke svidd av matrester, og hvor i landet holder du til?

Kjøpte en Weber som er noe uhåndterlig, veier en del også. Men den passer bare å sette mellom sengene, og når vi får nyvogna i april så er den alt for tung i front tror jeg.  2 batterier som må plasseres sammen med lader som er plassert i front, Truma mover som monteres på fremre aksel, telt under sengene i front osv. Samt sykler som kanskje settes innvendig. Og en 15 kg Weber i tillegg blir høyt trykk på kula. Vekta er ingen problem med minst 500 kg. Men det skal balanseres også.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
quattro1
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER

Male

PosteTema: Re: Cramer gassgrill   Søn 22 Okt 2017 - 21:16

Grillen fungerer ok, og svidde matrester finnes ikke. Men den er jo brukt, og det viser jo. Hadde ellers tenkt å montere en ventil på slangen for lettere å kunne regulere varmen, for originalt er det kun regulatoren som styrer gassmengden.
Farge på selve kofferten er burgunder, og den befinner seg i Bergen. Skal ellers nordover til Nordfjord med vogna til vinterlagring til uken om det er nærmere for deg.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
janp
GENERAL!
GENERAL!

Antall Innlegg : 2652
Registration date : 19.01.2012

PosteTema: Re: Cramer gassgrill   Søn 22 Okt 2017 - 21:29

Nordfjord er jo nærmere Trondheim, men ikke mye. Så om det ikke er justeringsmuligheter så er det kanskje å glemme. Den jeg kjøpte er ok den, bare noe større.

Så jeg tenker det av foreløpig.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
quattro1
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER

Male

PosteTema: Re: Cramer gassgrill   Man 23 Okt 2017 - 15:30

Greit det. Grillen ligger i garasjen, får heller prøve å selge den når det går mot sesong igjen. Har planlagt å kjøpe Cadac chef 2, ser at det er mange dansker som bruker den, og den har fått god omtale ser jeg. Og så er den grei å pakke ned i medfølgende veske. Koster her hjemme ca 2.500 med utstyr, i Tyskland ca. 1.850,- tax free hos Fritz Berger.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Cramer gassgrill   

Til Toppen Go down

Cramer gassgrill
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1