CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

sette batteri i en Delta 3900 EK

Go down 
AvInnlegg
silye87

Female
Antall Innlegg : 2
Registration date : 13.04.2017

PosteTema: sette batteri i en Delta 3900 EK   Tor 13 Apr 2017 - 16:03

Hei, jeg trenger litt hjelp av dere smarte campingfolk. har kjøpt meg en liten Vogn fra nederland en Delta 3900 EK, i denne var det ikke noe batteri, det vil jeg gjerne ha slik at lys og det som går på 12 V kan få strøm hvis jeg er en plass der ikke finnes. vi har kjøpt batteri og lader, men litt usikre på hvor ledningen FRA batteriet skal inn? inn i relè? noen som kan hjelpe?

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8624
Registration date : 12.03.2007

PosteTema: Re: sette batteri i en Delta 3900 EK   Fre 14 Apr 2017 - 18:27

Du må lete etter en manual til den omformeren du har der og se om det står beskrevet hvor batteriet kan kobles til. Og har du ikke den manualen selv så forsøk å google etter en slik.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
silye87

Female
Antall Innlegg : 2
Registration date : 13.04.2017

PosteTema: Re: sette batteri i en Delta 3900 EK   Fre 14 Apr 2017 - 18:53

har prøvd på det, men finner ikke noe :/
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER

Antall Innlegg : 487
Registration date : 18.06.2012

PosteTema: Re: sette batteri i en Delta 3900 EK   Fre 14 Apr 2017 - 23:05

Skjønner problemet ditt når det gjelder nettsøk, finner flere på e-bay etc, utifra det jeg finner av opplysninger på på bildene dine, men hva hjelper det.

Jeg vet hva jeg hadde gjort selv, men tørr ikke råde noen til å gjøre noe uten selv å ha mulighet til å kontrollere resultatet (er tross alt ikke ufarlig hvis det er feil det jeg tenker).

Så her må du nok forsøke å få tak i så mye informasjon som mulig om produktet, produsent osv.

Hvis det ikke går så får du alliere deg med en bilelektrikker eller høre om et caravan verksted vil hjelpe deg. Mulig de kan gi deg råd, men blir ikke overrasket om de ikke vil. Dessverre.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: sette batteri i en Delta 3900 EK   

Til Toppen Go down

sette batteri i en Delta 3900 EK
Til Toppen 
Side 1 av 1