CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Størrelse platting for Dehtleffs 720 SK, Isablle Penta..?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
ProsjektX
CARAVANER
CARAVANER

Antall Innlegg : 45
Registration date : 06.12.2012

PosteTema: Størrelse platting for Dehtleffs 720 SK, Isablle Penta..?   Lør 20 Apr 2013 - 9:40

Noen som tilfeldigvis har godt oppmålte dimensjoner for en sånn kombinasjon..? Tenker å få lagd platting i moduler før jeg reiser for å sette opp telt... Er det akkurat 350cm dybde som passer på platting...?

Mulig jeg tar med en sirkelsag for å fikse penta-hjørnene (på plattingen altså..), men skulle veldig gjerne hatt ihvertfall dybde og bredde...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
trivesivogn
CARAVANER
CARAVANER

Male
Antall Innlegg : 145
Registration date : 29.11.2010

PosteTema: Re: Størrelse platting for Dehtleffs 720 SK, Isablle Penta..?   Lør 20 Apr 2013 - 23:02

3,5 m dybde passer bra - lengden tør jeg ikke si noe om. Vi lagde 120 cm elementer i fjor til vårt telt, men til det siste plassbygde vi.

Vi lagde elementer hjemme på 120x350, la ned elementene med "tomrom" i midten og satt opp teltet. Slik fikk vi tilpasset elementene til teltet og deretter fylte vi igjen tomrommet med ett element som vi byde på plassen.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

Størrelse platting for Dehtleffs 720 SK, Isablle Penta..?
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1