CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

WL-ventiler - hvor kjøper jeg med kort levering?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
lange
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS

Male
Antall Innlegg : 182
Registration date : 21.08.2010

PosteTema: WL-ventiler - hvor kjøper jeg med kort levering?   Søn 23 Sep 2012 - 22:23

SKal prøve å optimere min Knaus slik at den blir mer egnet for litt vintercamping. Ønsker derfor å få til litt bedre sirkulasjon på luftvarmen og skal montere noen WL-ventiler rundt på varmerøret.

Men, hvor skal jeg kjøpe det hen. Vet selvfølgelig at dette kan bestilles fra nærmeste vognhandler, men ser etter andre alternativer. Har ventet på noen bestilte varer til vogna mi siden midten av juli og da jeg var innom i forrige uke var de fremdeles ikke kommet Sad

Hvor er nettbutikkene raske til å levere? Det er vel flere som har erfaringer med det?

Eller kanskje det skulle slumpe til at noen hadde noen ekstra liggende som jeg kunne kjøpt for en grei pris?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR

Male
Antall Innlegg : 13148
Registration date : 11.03.2007

PosteTema: Re: WL-ventiler - hvor kjøper jeg med kort levering?   Søn 23 Sep 2012 - 22:45

i-caravan er vel ganske kjappe tror jeg.

Vis Medlemmets Profil
janp
GENERAL!
GENERAL!

Antall Innlegg : 2582
Registration date : 19.01.2012

PosteTema: Re: WL-ventiler - hvor kjøper jeg med kort levering?   Man 24 Sep 2012 - 17:14

Lange: tro ikke at det er bare caravansjappas skyld at deler ikke kommer. For er de hos produsent/importør er de hos deg rimelig fort.

Problemet i bransjen (eller et av de) er at de bruker underentreprenører i produksjon av deler. I europa er det mange slike som har redusert kapasitet eller er borte. Og produskjon av tilsynelatende enkle deler kan ta lang tid, kanskje et halvt år eller mere.

Jeg ventet i flere månder på en ekstern temp. føler for Alde, den ble laget i Frankrike. Men over allt var det tomt så da gikk det 3 måneder før jeg fikk den, om jeg husker rett.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
lange
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS

Male
Antall Innlegg : 182
Registration date : 21.08.2010

PosteTema: Re: WL-ventiler - hvor kjøper jeg med kort levering?   Tir 25 Sep 2012 - 22:44

janp skrev:
Lange: tro ikke at det er bare caravansjappas skyld at deler ikke kommer. For er de hos produsent/importør er de hos deg rimelig fort.

Neida, tror nok ikke det. De har etterlyst varene, men fikk oppgitt at dette ikke var uvanlig. Tenkte at det kanskje var andre som enten hadde større lager eller muligheter for raskere levering.

Tror kanskje at forhandlerne kan bli litt flinkere til å informere om at leveringen kan ta tid. Ved bestilling ble det opplyst at det ville ta et par uker å fremskaffe varene....
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: WL-ventiler - hvor kjøper jeg med kort levering?   Today at 18:23

Til Toppen Go down

WL-ventiler - hvor kjøper jeg med kort levering?
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1