CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Borås camping.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Bellemor

Antall Innlegg : 6
Registration date : 22.06.2011

PosteTema: Borås camping.   Ons 22 Jun 2011 - 22:14

Noen som har vært på Borås camping og dyreparken som ligger i nærheten der? Ok sted? Avstand fra f.eks. Strømstad?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Åge P
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER

Male
Antall Innlegg : 411
Registration date : 11.09.2009

PosteTema: Re: Borås camping.   Ons 22 Jun 2011 - 22:34

Har ikke vært på Borås camping, men var i dyreparken der i fjor sommer. Dyreparken var helt grei den, men kan ikke sammenlignes med dyreparken i Kristiansand.
Når vi var der bodde vi på denne campingen : http://www.lygnaredscamping.se
Den er ca 30 min kjøring til dyreparken. Og ca 1 time å kjøre til Skara Sommerland.
Og Liseberg var vell 45-60min i fra den.
Var bra camping med god service og fin badestrand rett ved.
Husker ikke helt avstanden fra Strømstad, men tipper 2-3 timer.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Borås camping.   Ons 22 Jun 2011 - 22:50

Har vært der, på campingen. Og hva som er ok kan nok ikke jeg svare deg på. Borås er ikke en av byene som vi synes om, det finnes mange svenske byer med en mye triveligere (personlig mening) bysentrum.

Regner det mye, og det gjør det i Borås, er deler av plassen ganske gjørmete. Kan være vanskelig å komme løs.

Dyreparken var vi ikke innom, synes ikke det så så spennende ut at vi gikk inn, enda vi kunne ha gått inn gratis.

Oppsummert for oss: Borås besøker vi ikke flere ganger, selv om det var en del spennende å se rundt om og i byen. Var på en søndagskonsert i ei gammel kvern nord for campingen, 15-20 km kanskje. Og med et museum i den også, interessant å se en gammel kvern i virksomhet.
Borås er jo kjent for tekstiler, og et interessant museum var vi innom. Og så er det en kjempestor gullbutikk litt sørøst om jeg husker rett. Og så er det kort vei til Forsberg Fritidssenter, som har Hobby og Concorde bobiler. Samt en stor avdeling for pryler. Very Happy

For kvinner er det et eldorado med outletbutikker, går Ullared en høy gang (nesten). Og systemet er også åpent. Og elgiganten. For far om det blir for kjedelig...
Til Toppen Go down
Løven
CARAVANER
CARAVANER

Male
Antall Innlegg : 146
Registration date : 17.09.2010

PosteTema: Re: Borås camping.   Ons 22 Jun 2011 - 23:27

Jeg har vert i Borås mange ganger synest det er en fin plass.Og ang. campingen synest jeg den er ok.Gjørmete har vi aldrig opplevd at det har vert.Men dette er jo en stor plass så en må se seg seg godt om.Dusjer og toalett er rent og fint.Selve byen har jo et stort torg som er åpent om sommeren med salg av litt av hvert.Selve Knalleland er bare butikker av alle mukige slag.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Borås camping.   Today at 20:18

Til Toppen Go down

Borås camping.
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1