CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER

Male
Antall Innlegg : 506
Registration date : 29.08.2008

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Man 12 Sep 2011 - 20:22

mr.T skrev:
Ronny, ser antydning til noe rødt på siden av deg. Er det ei varmebu for kalde kvelder?? rabbit

Sa han som har hatt Hobby, og Adria faktisk. Hmm.
Du skjønner, i dagens Adria, og spesielt Alpina, finner man mye Kabe, for å si det sånn.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!

Male
Antall Innlegg : 3858
Registration date : 20.06.2007

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Man 12 Sep 2011 - 20:50

Sitter du godt i den nye Adriaen...? Eller er det fortsatt vel hard polstring?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER

Male

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Man 12 Sep 2011 - 21:00

Mye bedre i 2011 enn i 2010
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!

Male

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Man 12 Sep 2011 - 23:06

André skrev:
Men er det Kabenivå?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
ArneO
GENERAL!
GENERAL!

Male
Antall Innlegg : 2881
Registration date : 16.08.2008

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Man 12 Sep 2011 - 23:34

Lars Egil skrev:
André skrev:
Men er det Kabenivå?
Det er nok et stykke igjen der...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://wiki.caravanforum.org/index.php?title=Hovedside
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER

Male

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Man 12 Sep 2011 - 23:53

Har ikke sammenlignet med Kabe, men synes komforten i Adria er klart forbedret i forhold til fjorårets modell. Men det er klart at legger man i et par hundre tusen til, så får man vel det dere kaller for Kabenivå.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Ronny
BARON!
BARON!

Male
Antall Innlegg : 2184
Registration date : 26.09.2007

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Ons 14 Sep 2011 - 1:10

mr.T skrev:
Ronny, ser antydning til noe rødt på siden av deg. Er det ei varmebu for kalde kvelder?? rabbit

Neida det er bare en gammal fjøs borti skogen der! Twisted Evil
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Ronny
BARON!
BARON!

Male

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Ons 14 Sep 2011 - 1:12

Lars Egil skrev:
André skrev:
Men er det Kabenivå?

Hva er så det da? nei det er ikke Kabe-pris nivå..har fremdeles råd til en syden tur i året jeg..
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
mr.T
CARAVANER
CARAVANER

Male
Antall Innlegg : 109
Registration date : 13.08.2008

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Tor 15 Sep 2011 - 20:19

André skrev:
Har ikke sammenlignet med Kabe, men synes komforten i Adria er klart forbedret i forhold til fjorårets modell. Men det er klart at legger man i et par hundre tusen til, så får man vel det dere kaller for Kabenivå.
Adria supreme vognene er kommet veldig nært Kabe nivå. Eneste jeg gir den et trekk på er at de har valgt å ikke bytte ut frontvinduet.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!

Male

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Tor 15 Sep 2011 - 20:50

mr.T skrev:
André skrev:
Adria supreme vognene er kommet veldig nært Kabe nivå. Eneste jeg gir den et trekk på er at de har valgt å ikke bytte ut frontvinduet.
Så med andre ord sier du at sittekomfort og varmekomfort er på Kabenivå...?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
mr.T
CARAVANER
CARAVANER

Male

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Tor 15 Sep 2011 - 21:01

Nei jeg sier bare at det virkelig begynner å bli bra i Adria også. Her må jeg passe på at Ronny ikke blir for høy på pæra Very Happy , det er jo tross alt naboen.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
mr.T
CARAVANER
CARAVANER

Male

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Tor 15 Sep 2011 - 21:07

Er det noe jeg må berømme Kabe for virkelig å ha gjort bra er det varmekomforten. Satt i vinter i vogna når det krøp ned til -30, det var varmt og godt i vogna, ikke antydning til kalde soner.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!

Male

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Tor 15 Sep 2011 - 21:26

Nå er vi vel godt på siden av tema i tråden, men jeg er ikke i tvil om at Adria gjør mye bra og at avstanden til de nordiske blir mindre, men jeg lurer på om jeg hadde følt at komforten hadde vært like bra eller bedre om jeg hadde valgt å bytte ut min 2006 Bjølseth med en 2012 Adria.
Hadde en 2006 Adria før Bjøllen, og der var faktorene komfort som natt og dag. Men verden går jo på fram...håper jeg... Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
mr.T
CARAVANER
CARAVANER

Male

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Tor 15 Sep 2011 - 21:42

Noe vil vel aldri bli like bra uten at prisen begynner å bli lik.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!

Male

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Fre 16 Sep 2011 - 11:34

mr.T skrev:
Noe vil vel aldri bli like bra uten at prisen begynner å bli lik.
Nemlig, spot on Very Happy

Men spikertelt har jeg ikke.... Very Happy
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Ronny
BARON!
BARON!

Male

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Man 19 Sep 2011 - 11:22

Ser at dere med dyre vogner er glad i å prate om sittekomfort og lun varme, har noen av dere vært inne i en alpina? med unntak av mr.T som har vært inne i min og likte det han så..Ta en titt i en 11' modell så innser dere nok at verden faktisk går fremover hos Adria også..
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
ArneO
GENERAL!
GENERAL!

Male

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Man 19 Sep 2011 - 13:23

Ronny skrev:
Ser at dere med dyre vogner er glad i å prate om sittekomfort og lun varme, har noen av dere vært inne i en alpina? med unntak av mr.T som har vært inne i min og likte det han så..Ta en titt i en 11' modell så innser dere nok at verden faktisk går fremover hos Adria også..
Kabe og Adria var på samme stand på messa så det er lett å sammenligne.

At Adria har hevet kvaliteten langt med Alpina Supreme er det vel ikke tvil om. Jeg liker ikke interiøret og da er det helt uaktuelt å kjøpe en ny Adria. Hadde vi ikke kunnet svi av mye penger på vogn hadde det fortsatt ikke blitt ny Adria, men da pga. utseendet på interiøret. Men når vi fortsatt opprettholder samme økonomiske frihet med en Kabe som med Adria'n var det ikke så vanskelig å velge det siden den hadde planløsningen og interiøret vi likte best.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!

Male

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Man 19 Sep 2011 - 13:31

Hvordan farge er det på interiøret på kabe 12' da? synes fargene på mr.T sin 780 10' og min 743 11' er ganske like? ser at kabe også kommer med hvite kjøkken i år..
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
ArneO
GENERAL!
GENERAL!

Male

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Man 19 Sep 2011 - 15:31

om man går inn på 360 graders visning på Adria og Kabe så ser man at det er forskjell...

Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?   Today at 17:36

Til Toppen Go down

Hvordan ser deres fortelt/spikertelt ut?
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2