CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Oppheng lampe knaus blueline

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Camelot
CARAVANER
CARAVANER

Male
Antall Innlegg : 86

PosteTema: Oppheng lampe knaus blueline   Ons 30 Jun 2010 - 9:01

Hei.
Var uheldig for noe uker siden når vi skulle ut på tur med vognen. vi glemte å ta ned lampen som henger over sittegruppen med det resultatet at kuppelen som holder lampen gikk sund. Sad
Har nå i flere uker prøvd å få tak en tilsvarende lampe. Ser det er flust av 12V lampeholder som kan likne på den jeg skal ha, men jeg trenger 230V, som har en litt annen kopling..

Jeg så at Max-Fritid hadde en tilsvarende lampe som jeg trengte, med denne var selvfølgelig tatt ut av sortimentet. Hvorfor i helsike tar de ikke denne bort fra sine sider da?? Evil or Very Mad De sende heller ikke til privatpersoner, slik jeg forsto, så jeg hadde vel måtte gå gjennom en eller annen forhandler. Nok om det...

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik lampe, eller som kanskje har en slik liggende hjemme.

Jonas
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Camelot
CARAVANER
CARAVANER

Male
Antall Innlegg : 86

PosteTema: Re: Oppheng lampe knaus blueline   Ons 9 Feb 2011 - 12:09

Til opplysning så fant en slik type som jeg lette etter på en butikk rett i nærheten av en campingplass på lillehammer(NAF camping) i sommer som var. Denne var skammelig dyr med tanke på hvor simpel den var. Husker ikke akkurat prisen, men dyr var den. (ca400,-?).
Det viktisgste er at jeg nå har en plass lampen kan henge:)

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

Oppheng lampe knaus blueline
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1