CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Utstyrsbutikk Sverige

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER

Male
Antall Innlegg : 506
Registration date : 29.08.2008

PosteTema: Utstyrsbutikk Sverige   Man 5 Apr 2010 - 16:29

Hei. Er det noen som vet av utstyrsbutikk langs Sveriges E4? Tenker på sånn som Maxfritid e.l.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Utstyrsbutikk Sverige   Man 5 Apr 2010 - 18:14

Det er en i Strømstad, tror det er en kama butikk, det er jo ikke langs E4, men det er dyrt selv med kursen så er det meste vesentlig dyrere enn i Norge.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Utstyrsbutikk Sverige   Man 5 Apr 2010 - 18:29

Har handlet litt i Strømstad, og prisene er sånn omtrent norsk pris pluss minus noen få prosent. Har ei et år gammel prisliste fra Sverige, og prisene er høyere enn her hjemme. Lite å spare på slike ting i Sverige, det er min erfaring.

Sjekket for 4 år siden prisen på Isabella fortelt, selv med en gunstig krone kurs ble det langt dyrere i Sverige enn her hjemme. Men dette kan være annerledes i dag. For 3 år siden skulle jeg kjøpe Fiamma ZIP i sverige, men pga ferie ble det ikke mulig å få tak i det- Men på det var det mye å spare, mener å huske at prisen i kroner var den samme omtrent, men gevinsten lå i kronekursen.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Utstyrsbutikk Sverige   Man 5 Apr 2010 - 20:02

Jeg holdt på å bestille gassutak i strømstad, og strømutak med antenne inn og ut . husker ikke helt men tror det var 1100nok i sverige og 795 nok i norge for gassutak. Jeg er så vant til at det er billigere i sverige så jeg bestilte og spurte på pris da jeg var i ferd med å gå! Da ble det bråstopp.
Campingvogner og er dyre i sverige, men camping er billigere!
Til Toppen Go down
André
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER

Male
Antall Innlegg : 506
Registration date : 29.08.2008

PosteTema: Re: Utstyrsbutikk Sverige   Man 5 Apr 2010 - 23:11

Ok. Så litt på Magnes campingsider, der var det en link til en i Lidkøping, tror jeg det var, og i forhold til Maxfritid, er det en del å hente på en del varer. Men det ligger ikke langs E4 det heller.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Utstyrsbutikk Sverige   Today at 21:35

Til Toppen Go down

Utstyrsbutikk Sverige
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1