CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Har noen peiling på oppbevaringstelt?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!

Male
Antall Innlegg : 1132
Registration date : 16.09.2008

PosteTema: Har noen peiling på oppbevaringstelt?   Man 5 Jan 2009 - 18:45

Suspect
Selv om sola har snudd, så er det fremdeles mørkt nok til at jeg drømmer om sommer. Jeg hadde tenkt å reise til Lidköping og Husvagn-Svensson til påske og kjøpe et oppbevaringstelt. Siden jeg ikke vet om jeg jobber, vet jeg heller ikke om jeg kommer dit i år. Da får jeg et problem:

Er det noen som har peiling på om det selges slike telt i Norge? Jeg har aldri sett dem andre steder enn i Sverige, Danmark og nedover - aldri i Norge.

Ventura har ett, med det ser ikke ut som om det selges i Norge.

Om det er noen som kan hjelpe, ville det vært fint. Har noen prøvd slike telt, og vet noe om de tåler vinter, så hadde vært artig å høre.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.campist.info
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Har noen peiling på oppbevaringstelt?   Man 5 Jan 2009 - 19:04

Disse teltene er mye brukt av fastcampere spesielt i Danmark, de selges i Norge og, men jeg tror du må til campingforhandleren og spør etter. Tåler vel vinter men må barduneres som andre telt. Ser i katalogen her at HS selger disse fra ca 2000,- SEK. Billigere og like bra som de som selges i Norge.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Har noen peiling på oppbevaringstelt?   Man 5 Jan 2009 - 19:05

Jeg treger faktisk litt på at jeg ikke kjøpte meg et når vi var i Lidköping i fjor...
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!

Male
Antall Innlegg : 1132
Registration date : 16.09.2008

PosteTema: Re: Har noen peiling på oppbevaringstelt?   Man 5 Jan 2009 - 20:25

Rune skrev:
Disse teltene er mye brukt av fastcampere spesielt i Danmark, de selges i Norge og, men jeg tror du må til campingforhandleren og spør etter. Tåler vel vinter men må barduneres som andre telt. Ser i katalogen her at HS selger disse fra ca 2000,- SEK. Billigere og like bra som de som selges i Norge.

...jeg angrer ikke for at jeg ikke kjøpte i fjor,cherry fordi var jeg fremdeles i mot halvfast campingtilværelse. Nå som jeg ikke lenger er halvfast og driver å fyrer for kråka inne i mitt Villa-telt, så har jeg lyst på¨et. Jepp, har sett de fleste i Danmark. Pluss i Lidköping. Men om jeg ikke kommer meg dit til påske, så har jeg et problem... (i klassen for luksus problem)
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.campist.info
Sponsored content

PosteTema: Re: Har noen peiling på oppbevaringstelt?   Today at 3:24

Til Toppen Go down

Har noen peiling på oppbevaringstelt?
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1