CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Hvor gammel Bjølseth er greit?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 14:51

Glemmer aldri jeg stifta bekjenskap med camping første gang....eller gjorde jeg det, var nok litt i yngste laget akkurat da kanskje. Hadde nok mest sans for onsd. fred og lørdagskvelder akkurat da. Men en setning jeg kan huske sabla godt selv om hjerning min var programert på helt andre ting enn dette her...det var at en arbeidskolega kom på jobb og fortalte at di hadde kjøpt kliss ny vogn...den feteste av dem alle....18 fot sa a "di kaldte det det den gangen"....det var stort det....og det var mitt første møte men det gikk 25 år før jeg skjønte hva hu snakka om...og den sitter jeg på ennå....mi beste vogn ever.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 14:53

Tove.

Stemmer det,husker og at man opererte med fot da vi leide vogner på 70-tallet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 14:57

Arve

God til å regne du Arve... Laughing Cool
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 14:58

Tove.

Ja,matte er min sterke side

.......NOT !!! Shocked
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 15:00

Arve

Tipper at dette her må ha vært i seinest i 78.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 15:04

Tove.

Hm,et fint år forøvrig......... I love you (disse er til Heidi !!)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 16:00

Hei Tove

Jeg kan ikke se at jeg har pratet om vogna di Question Det jeg prøver å si er at ikke kjøp så gammel vogn.

For det kan jeg ikke tenke meg selv derfor skriver jeg jo det jeg mener,
men noen her inne mener jo at den første Bjølseth vogne er bedre enn 09
mod av feks Hobby.

Men jeg gidder ikke å diskutere med folk som må ha det siste ordet og må ha rett.

Kos deg i vogne di du sikker kjæmpe det.

Ser jo hva hjernevaskingen gjør med folk,bare å se på disse med bombebelter rundt livet. Nei tenke selv er ofte lurt.

Ser jo av innlegg i div tråder her at om jeg hadde CV er takhøyden større enn for oss med bobil.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 16:06

Dethleffs.

Hjernevask,nisseluer,bla bla bla.Du er en ynkelig stakkar,som fra nå av er luft (møkkete sådan) for meg.

Makan har forumet sjelden sett..........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 16:14

Dethleffs skrev:
Hei Tove

Jeg kan ikke se at jeg har pratet om vogna di Question Det jeg prøver å si er at ikke kjøp så gammel vogn.

mod av feks Hobby.

Men jeg gidder ikke å diskutere med folk som må ha det siste ordet og må ha rett.

Ser jo hva hjernevaskingen gjør med folk,bare å se på disse med bombebelter rundt livet. Nei tenke selv er ofte lurt.

Ser jo av innlegg i div tråder her at om jeg hadde CV er takhøyden større enn for oss med bobil.

ja-ja.... du fortsetter i god stil..... skulle ønske du kunne bidra til noe positivt, og ikke bare opptre som et forsurende element her på forumet......
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!

Male
Antall Innlegg : 1341
Registration date : 12.10.2008

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 16:31

ARVE skrev:
Dethleffs.

Hjernevask,nisseluer,bla bla bla.Du er en ynkelig stakkar,som fra nå av er luft (møkkete sådan) for meg.

Makan har forumet sjelden sett..........

Hrrrmmm:

Flere enn Dethleffs som plages med dritt i tastaturet ser jeg. sender GRØNT RENSEMIDDEL JEG, MOT FORSKUDD!!!

afro
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 16:39

Rashid.

Det går en grense for hvor mye dritt jeg gidder å ta i mot.Den karen har konsekvent gått inn for å være guffen.Flere har sett det.Det gjør du og om du tar i litt.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 16:43

Dethleffs skrev:
Hei Tove

mod av feks Hobby.

Detleffs

Jo du gjør egntlig det....Dette er spørsmålet........

Sitat: Er en Bjølseth vogn fra f. eks midten av 90-tallet gammelt?

Og tråden du skriver i taler for seg sjøl......

Så la nå oss Bjølseth eiere få skryte uhemma om våre vogner når vi liker di så godt både på kvantitet og kvalitet.....

Og du Question Bobil er helt greit...tåler å se sånne folk i øya jeg...ingen problem med det her...........
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!

Male

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 16:52

ARVE skrev:
Rashid.

Det går en grense for hvor mye dritt jeg gidder å ta i mot.Den karen har konsekvent gått inn for å være guffen.Flere har sett det.Det gjør du og om du tar i litt.

Så så, husk skriftens ord:

Den som kaster splinten risikerer å få sin bror på en bjelke

Og sånn lesning og praktisering fører til BURKA-TILSTANDER og det midt i Kong Harald sitt land.
Vend det andre bakhodet til du, selv om kneet blir knust.
afro
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Espen V
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!

Male
Antall Innlegg : 1312
Registration date : 23.09.2007

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 16:54

Dethleffs

Jeg er heller ikke av de som er like glad i bjølseth som f.eks Vegard er, men jeg vil da ikke kalle han en idiot for det. Folk har forskjellig smak, slik er det. De nedlatende holdningene du viser fører bare til en ting, og det er å skape dårlig stemning. Du må gjerne si hva du mener om ting, men hold det på et saklig nivå. Se for eksempel det innlegget her:
Dethleffs skrev:
Jatta jattta,bjølle meg her og bjølle meg dere,helt utroligt at det går å være så trangsynt. santa ser der ikke at det er helt fantasi løst cheers

Men det var vel denne kunde gruppen produsenten hørte på og resultatet av det er jo viden kjent. jocolor

Nei takker meg til Dethleffs bobil king
Dette er bare noe av de nedlatende tingene du skriver her innimellom. At du mener noe er helt greit, men du trenger ikke gå inn for å såre alle som ikke mener akkurat det samme som deg.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!

Male

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 16:57

Tove skrev:
Dethleffs skrev:
Hei Tove

mod av feks Hobby.

Detleffs

Jo du gjør egntlig det....Dette er spørsmålet........

Sitat: Er en Bjølseth vogn fra f. eks midten av 90-tallet gammelt?

Og tråden du skriver i taler for seg sjøl......

Så la nå oss Bjølseth eiere få skryte uhemma om våre vogner når vi liker di så godt både på kvantitet og kvalitet.....

Og du Question Bobil er helt greit...tåler å se sånne folk i øya jeg...ingen problem med det her...........

Kos deg du damen, med din vogn. Og pass opp for folk som kjører Dethleffsvogn med ratt og motor inni. De kan være farlig for det som burkaen skjuler av muserale vognmeninger.
afro
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 17:03

Rashid skrev:
ARVE skrev:
Rashid.

Så så, husk skriftens ord:

Den som kaster splinten risikerer å få sin bror på en bjelke

Og sånn lesning og praktisering fører til BURKA-TILSTANDER og det midt i Kong Harald sitt land.
Vend det andre bakhodet til du, selv om kneet blir knust.
afro

Rashid.

Hehe,samme f... med den broren der,for jeg har bare en halvsøster !!!!

Og ikke dykk dypere i HB-dunken nå.......Wink Wink
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 17:06

Det er jo dumt at det leses så mye mellom linjene at enkelte blir provosert.

Espen V ja jeg kan sikkert plukke fra enkelte innlegg her på forumet der det er brukt vel så "krasse"ord som jeg bruker,men da er vi over på en anne gruppe brukere som det tydeligt vis aksepteres mere av en oss/meg i bobil.

Har da sett hva enkelte her inne mener om den type folk og kjøretøy uten å nevne navn.

Så til deg Arve du ba meg komme ut av "idiotskapet"men med deg som saklighetens far føler jeg meg ikke alene i det skapet. affraid

Så takk for all oppmerksomhet.

GOD JUL santa
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 17:14

Dethleffs skrev:

Espen V ja jeg kan sikkert plukke fra enkelte innlegg her på forumet der det er brukt vel så "krasse"ord som jeg bruker,men da er vi over på en anne gruppe brukere som det tydeligt vis aksepteres mere av en oss/meg i bobil.

Har da sett hva enkelte her inne mener om den type folk og kjøretøy uten å nevne navn.

Så til deg Arve du ba meg komme ut av "idiotskapet"men med deg som saklighetens far føler jeg meg ikke alene i det skapet. affraid

GOD JUL santa

Hele saken her handler ikke om hva du camper i, men måten du opptrer her på forumet...... og om du nå titter oppover i denne tråsen, så bør det være et rimelig klart hint om at du opptrer som et forsurende element.... det er mange måter å si samme ting på, og du har hatt en særdeles stor evne til å opptre med oppgulp da...... kansje på tide å ta tak i dette..... du har fått mange flere hint om dette her, enn du noen gang fikk i NCC forumet, før ting skjedde.....

er målet ditt å bli kasta ut herfra??????
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!

Male

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 17:14

God jul ja.
Visste jeg det ikke. Nå nærmer den hersens badestampen seg igjen. affraid affraid affraid affraid affraid
Skal ikke forbause om det blir lagt frem nytt undertøy også. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Jaja. Til påske blir det inngått og innklødd denne gangen også. At man aldri skal få være i fred.

afro
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
kbanto
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS

Male
Antall Innlegg : 207
Registration date : 24.05.2008

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 17:30

Dethleffs skrev:
Hei Tove

mod av feks Hobby.

Dethleffs

Du har ikke vurdert å starte ett eget dethleffs bobil-forum der du og likesinnede kan kverrulere og hisse hverandre opp???
Tror ikke målet med dette forumet er å hakke på folk som har forskjellig syn på hva som er bra og ikke bra ( har hatt ei bjølle selv 1983 530 gl som jeg var meget godt fornøyd med)
Jeg for min del kunne ikke tenke meg til en bobil, men respekterer jo deg og alle andre som har det. Her inne i forumet kan du være såpass voksen at du viser folk respekt. Alle kan være uenig, men trenger vel f.. ikke være ufin...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!

Male

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 17:33

Vegard skrev:
Dethleffs skrev:

GOD JUL santa

Hele saken her handler ikke om hva du camper i, men måten du opptrer her på forumet...... og om du nå titter oppover i denne tråsen, så bør det være et rimelig klart hint om at du opptrer som et forsurende element.... det er mange måter å si samme ting på, og du har hatt en særdeles stor evne til å opptre med oppgulp da...... kansje på tide å ta tak i dette..... du har fått mange flere hint om dette her, enn du noen gang fikk i NCC forumet, før ting skjedde.....

Har du oppgradert deg til utkaster du da Vegard? scratch scratch scratch scratch scratch scratch scratch

afro
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 17:37

Rashid skrev:
Vegard skrev:
Dethleffs skrev:

GOD JUL santa

Har du oppgradert deg til utkaster du da Vegard? scratch scratch scratch scratch scratch scratch scratch

afro

Rashid

Dumt spørsmål...... du vet mer enn godt hvordan dette funker...... det var et reèlt spørsmål om hva hensikten hans er.....
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!

Male
Antall Innlegg : 2184
Registration date : 26.09.2007

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 17:40

Vegard skrev:
Dethleffs skrev:
Hei Tove

mod av feks Hobby.

ja-ja.... du fortsetter i god stil..... skulle ønske du kunne bidra til noe positivt, og ikke bare opptre som et forsurende element her på forumet......

Det blir bare forsurende om du gidder å bry deg, det orker ikke jeg iaf!.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 17:43

Ronny.

Jeg er ferdig med å kommentere den karen.Om det er en trøst. Wink
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!

Male

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 17:43

Trodde det ja. Helt til spørsmålet kom som var etterfulgt av seks spørsmålstegn. affraid affraid affraid affraid affraid affraid

Da vart æ skræmt ja. affraid affraid affraid

afro
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Ronny
BARON!
BARON!

Male
Antall Innlegg : 2184
Registration date : 26.09.2007

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 17:44

ARVE skrev:
Ronny.

Jeg er ferdig med å kommentere den karen.Om det er en trøst. Wink

Jepp slike trekker bare energi, ikke vits å hisse seg opp..da blir'n bare mer oppgira..
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 17:50

Ronny.

Du har så rett,så rett !!! Very Happy
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin

Male
Antall Innlegg : 15853
Registration date : 15.03.2007

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 19:09

Dethleffs skrev:

GOD JUL santa

Håper dette var siste innlegg før jul iallefall.....

"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 22:24

Trivelig lesestoff hmmm lurer på hva som ville ha skjedd om en psykolog leste disse innleggene.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin

Male
Antall Innlegg : 15853
Registration date : 15.03.2007

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 22:26

Tom RS skrev:
Trivelig lesestoff hmmm lurer på hva som ville ha skjedd om en psykolog leste disse innleggene.

Skeptisk.... scratch scratch affraid affraid

"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95

Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 22:26

Tom RS skrev:

Han hadde gomla i seg alle de lure pillene han hadde på lur, og spurt en kollega om en samtale........
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!

Male

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 22:48

Tom RS skrev:

Sett fra en akademisk synsvinkel på en adekvat måte, ville han nok lest gjennom alle tråder får så etter minimum fem års innleggelse nektet å la seg utskrive fra Gaustad han også. I hvertfall inntil rettskraftig dom forelå overfor andelseiere, moderatorer og ADMIN.

Noen må jo stå ansvarlig for dette surret? Men uten phsykriatisk / juridisk bakgrunn er vel ingen korpulente nok til å forstå rekkevidden fullstendig. afro
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 22:50

Rashid.

Jeg kan uttale meg med fglig tyngde her.Hadde psykologi i to år på gymnaset,pluss nylig oppdatert informasjon fra Gaustad gjennom de siste seks ukene.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Lør 29 Nov 2008 - 22:51

Sten Rune skrev:
Tom RS skrev:

Skeptisk.... scratch scratch affraid affraid

Stenis.

Neida....,psykologene er gærnere enn oss her inne !!affraid affraid
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!

Male
Antall Innlegg : 1238
Registration date : 28.11.2007

PosteTema: Re: Hvor gammel Bjølseth er greit?   Søn 30 Nov 2008 - 8:05

Arve og Stenis