CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
mr.T
CARAVANER
CARAVANER

Male
Antall Innlegg : 109
Registration date : 13.08.2008

PosteTema: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Lør 8 Nov 2008 - 18:45

Vi camperte her i ca 2 uker i sommer.Beste dasstømmestasjon jeg har sett på mine år som camper. Ellers likte jeg plassen meget bra, genialt med bademuligheter for barna (bortsett fra at de ble litt prikkede etter bading)
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!

Male
Antall Innlegg : 1341
Registration date : 12.10.2008

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 8:31

Sveastranda er en topp plass å besøke. Veldig serviceinnstilt personale. En plass vi ofte er innom i løpet av et år.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS

Antall Innlegg : 236
Registration date : 19.06.2008

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 9:17

Hei.
Vi har brukt Svastranda mye, siden vi bor bare 20min. unna på andre(riktige) side av Mjøsa. De har en ordning så vi kan ha vogna stående der fra 1 mai til Sankthans, og bare betale for de døgn vi er der, dog minst 6 døgn i perioden. Så kan vogna plasseres igjen første helga i August å stå der til ut i oktober med samme opplegg. Dette er en grei ordning vi har benyttet mye de siste 10 åra. Helt grei plass med koslige eiere. Rene og pene service-anlegg, selv om de ikke har blitt særlig oppgradert de senere åra, men det er jo en gjenganger på norske camp-plasser. Disse kløende prikker etter bading det nevnes, kommer av noe som heter blodikterlarver. Disse trives i vannkanten, og kommer når vanntempen bikker 20 grader. De er små usynlige larver som fester seg i hudskorpa og forårsaker kløe omtrent som myggstikk. Irriterende men helt ufarlig. Man unngår mye av dem hvis en bader i kortere perioder av gangen og tørker seg med en gang en kommer opp.

Sist endret av Jørn O den Søn 9 Nov 2008 - 9:26, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 9:22

Jørn O skrev:
Hei.
Vi har brukt Svastranda mye, siden vi bor bare 20min. unna på andre(riktige) side av Mjøsa. De har en ordning så vi kan ha vogna stående der fra 1 mai til Sankthans, og bare betale for de døgn vi er der, dog minst 6 døgn i perioden. Så kan vogna plasseres igjen første helga i August å stå der til ut i oktober med samme opplegg. Dette er en grei ordning vi har benyttet mye de siste 10 åra. Helt grei plass med koslige eiere. Rene og pene service-anlegg, selv om de ikke har blitt særlig oppgradert de senere åra, men det er jo en gjenganger på norske camp-plasser.
jøss...en Brumunddøl her jo Smile
det er jo jeg og...sånn egentlig Wink
hm...utenfor temaet dette her...
Til Toppen Go down
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS

Antall Innlegg : 236
Registration date : 19.06.2008

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 9:27

Morten E skrev:
Jørn O skrev:
Hei.
Vi har brukt Svastranda mye, siden vi bor bare 20min. unna på andre(riktige) side av Mjøsa. De har en ordning så vi kan ha vogna stående der fra 1 mai til Sankthans, og bare betale for de døgn vi er der, dog minst 6 døgn i perioden. Så kan vogna plasseres igjen første helga i August å stå der til ut i oktober med samme opplegg. Dette er en grei ordning vi har benyttet mye de siste 10 åra. Helt grei plass med koslige eiere. Rene og pene service-anlegg, selv om de ikke har blitt særlig oppgradert de senere åra, men det er jo en gjenganger på norske camp-plasser.
Der ser du... Brumunddøler finnes overalt.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 9:45

Jørn O skrev:
Morten E skrev:
Jørn O skrev:
Hei.
Der ser du... Brumunddøler finnes overalt.

ja..... i min ungdom var vel Brummundøl stort sett de eneste en ikke kødda med..... det var vel i den tiden en viss Myrdahl var i Brummundalen og fyra opp stemningn litt......
Til Toppen Go down
anstein

Male
Antall Innlegg : 1
Registration date : 02.03.2008

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 10:33

Det er nok flere Brumunddøler her Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.anso.no
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 10:38

anstein skrev:
det er visst mange av oss Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 10:51

anstein skrev:

Velkommen Anstein!!!! flott og se deg her og!! kjente ansikter, vil jeg tro.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 10:52

Morten E skrev:
anstein skrev:
det er visst mange av oss Twisted Evil

ja, men en om gangen var nok..... kom de i flokk, var de skumle......
Til Toppen Go down
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!

Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 18:24

En Brumunddøl til her.. Bor iallefall er... Very Happy

Tommy
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 18:51

Tommy skrev:
En Brumunddøl til her.. Bor iallefall er... Very Happy

Tommy

kanskje vi skal flytte til samme gate alle sammen der oppeee.e... etterhvert skal vi flytte tilbake til Brumunddal....
forumsgata....hadde vært no det Smile
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER

Male
Antall Innlegg : 590
Registration date : 26.11.2007

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 20:56

Men dere er alle fra feil sie da Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 20:57

Campern skrev:
ypper du til bråk??
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER

Male

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 21:02

Hehe neida måtte bare,bra det er mye lokalt her da.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 21:19

Campern skrev:

Camperen...

de har en ting på den sia, som ikke er på vår side....... og det er utsikten...... de ser jo over på ei vakker side......
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER

Male

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Søn 9 Nov 2008 - 22:40

Vegard skrev:
Campern skrev:

Camperen...

de har en ting på den sia, som ikke er på vår side....... og det er utsikten...... de ser jo over på ei vakker side......

Jepp
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?   Today at 23:09

Til Toppen Go down

Noen som lå på Sveastranda ved Gjøvik i sommer?
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1