CARAVANFORUM

caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  CalendarCalendar  GalleryGallery  HjelpHjelp  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Kan dere se på denne linken?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Lirl
CARAVANER
CARAVANER

Female
Antall Innlegg : 56
Registration date : 29.10.2008

PosteTema: Kan dere se på denne linken?   Fre 31 Okt 2008 - 13:41

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15146189&sid=xz8rfaq5cNm693638&WT.svl=Link

Har de bulkene noe å si annet enn for utseende?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8535
Registration date : 12.03.2007

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Fre 31 Okt 2008 - 17:41

Ville nok rynke på nasa over slike bulker ja. Og undersøke nøye at der ikke er blitt skade som medfører lekasje. aluminiumhuden er ganske tynn og lite som skal til for at det kan bli hull.
Som med en bil så er karosseriskader av betydning for pris.
Hvorvidt prisen her er satt etter de skadene som her er kan jeg ikke bedømme. Prisen virka ikke avskrekkende.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Jan
MODERATOR
MODERATOR

Male
Antall Innlegg : 15671
Registration date : 11.03.2007

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Fre 31 Okt 2008 - 18:03

hvis det ikke er hull, så drit i bulkene
er letter å skjule de man lager selv da, med å si at de var der når vogna ble kjøpt

Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Fre 31 Okt 2008 - 18:54

Jeg hadde glemt de bulkene, han ikke bety noe. Vogna så da grei ut ellers....
Til Toppen Go down
Lirl
CARAVANER
CARAVANER

Female

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Fre 31 Okt 2008 - 19:03

Må så klart undersøkes.

Har sett en lik vogn, bare 1998 modell til 105.000,- hos forhandler Shocked

Enten er det veldig mye dyrere å handle his forhandler eller så er den virkelig priset ned pga skadene.
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!

Male
Antall Innlegg : 1132
Registration date : 16.09.2008

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Fre 31 Okt 2008 - 19:26

Kan ikke skjønne at de bulkene der så veldig ille ut.
Veldig bra tegn at selger understreker feilene på den måte, spør du meg!

Men blir ikke det litt liten vogn for deres som skal ligge fast? Det er jo en super kjørevogn størrelse.

På den annen side, til den prisen får dere jo et solid fortelt for spranget opp til den tre år eldre forhandlervogna (men er det samme utstyrsvariant?
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://www.campist.info
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!

Female
Antall Innlegg : 3178
Registration date : 04.12.2007

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Fre 31 Okt 2008 - 19:33

Hvis dere skal ligge fast, ville jeg gått for en annen modell med ordentelig seng. Dere kommer til å bli lei av å re opp seng til dere selv hver kveld. Vil jeg nå tro...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Lirl
CARAVANER
CARAVANER

Female

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Lør 1 Nov 2008 - 8:58

campist og Betty Boop
Kan godt hende det blir lite....
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Lør 1 Nov 2008 - 13:00

Lirl.

Denne holder i massevis til dere tre,og den eneste senga dere behøver å re opp,er den lille sittegruppen.Et barn og en voksen kan ligge i køyene,og en voksen i dinetten (sittegruppa ved siden av køyene).Vu hadde maken løsning på en reisevogn,og den var ypperlig til oss tre.Og vi har en tenåring,som tok litt plass i '05 da vi kjøpte den nevnte Knausen.

En flott størrelse for nybegynnere,og med telt oppe,har dere plenty med plasss og til fastliggging.

For ikke mange årene siden,var jo dette en rimelig stor vogn,og i Sverige ser du for det meste slike størrelser brukt av barnefamilier.

Men i Norge må vi liksom ha 790-vogner og spikerbuer for i det hele tatt å kunne trives på camping.Og kremt....,jeg har forresten en 790.Hehe !!!!

Og de bulkene.....,blås i dem om det ikke er hull der.Kun av kosmetisk art de der så vidt jeg kan se.

Synes vogna så trivelig ut jeg !!!!!
Til Toppen Go down
bruno

Antall Innlegg : 15
Registration date : 20.06.2008

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Lør 1 Nov 2008 - 13:40

Et vennepar av oss har Hobby 540 UK og de er veldig fornøyde. De har 3 unger og må re opp begge sofagruppene til soveplass. Men de bruker vogna kun som reisevogn. Hvis det regner, syns de det blir litt trangt og lite lekeplass inni vogna, men de har som sagt 3 barn....
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
ziri
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS

Female
Antall Innlegg : 224
Registration date : 21.10.2008

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Lør 1 Nov 2008 - 18:56

Lirl
Er litt nybegynner vi også og har bare hatt fast plass og er kun interessert i sommercamping...dvs. april - september. Vår erfaring (fem sesonger) :vi sover i vogna, vi oppholder oss ute og noen få timer i forteltet og er det så j.... vær at forteltet ikke føles bra nok reiser vi hjem. Da er det ingenting som kommer opp mot å nippe til en kasse rødvin hjemme foran peisen...
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Lirl
CARAVANER
CARAVANER

Female

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Lør 1 Nov 2008 - 20:41

Tusen takk for tilbakemeldingene.
Vi har egentlig også tenkt at sofagruppa kan være fast oppredd i.o.m at vi forhåpentligvis kommer til å være mye i forteltet Smile

Skulle ut å kikke på noen campingplasser i dag, men på en slump kom vi over at en slektning av mannen min skal selge en Hobby 720 ukfe (2000).
Så vi dro å så på den Very Happy Var veldig fin. Har stått fast på sommer og vintercamp.
Han hadde forsøkt å selge den til 139.000,- uten hell, så vi skal ta en diskusjonsrunde med han i morgen. Er med fortelt og vintertelt.

Very Happy Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Lør 1 Nov 2008 - 20:57

Lirl skrev:
Vi har egentlig også tenkt at sofagruppa kan være fast oppredd i.o.m at vi forhåpentligvis kommer til å være mye i forteltet Smile

Skulle ut å kikke på noen campingplasser i dag, men på en slump kom vi over at en slektning av mannen min skal selge en Hobby 720 ukfe (2000).
Så vi dro å så på den Very Happy Var veldig fin. Har stått fast på sommer og vintercamp.
Han hadde forsøkt å selge den til 139.000,- uten hell, så vi skal ta en diskusjonsrunde med han i morgen. Er med fortelt og vintertelt.

Lykke til, men husk fukttesting fukttesting fukttesting fukttesting fukttesting fukttesting fukttesting fukttesting fukttesting
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR

Male

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Lør 1 Nov 2008 - 21:06

ja og så er det viktig å huske fukttest og funksjonstest på absolutt alt
selv den enkleste lampe i et markeringslys

Lirl
CARAVANER
CARAVANER

Female

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Lør 1 Nov 2008 - 21:10

Tom RS skrev:
Lirl skrev:

Lykke til, men husk fukttesting fukttesting fukttesting fukttesting fukttesting fukttesting fukttesting fukttesting fukttesting

Haha, point taken Smile

Jan
gubben jobber med gass så det kan han teste selv, men må få hjelp til fukt og elektrisktesting. Ikke sikkert det blir den da, men er jo en mulighet Smile
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Jan
MODERATOR
MODERATOR

Male

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Lør 1 Nov 2008 - 21:16

Lirl skrev:
Tom RS skrev:
Lirl skrev:

Haha, point taken Smile

Jan
gubben jobber med gass så det kan han teste selv, men må få hjelp til fukt og elektrisktesting. Ikke sikkert det blir den da, men er jo en mulighet Smile
jeg synes det var et godt tilbud jeg, men så er jeg jo ganske langt over snittet hva praktiske gjøremål og da
er jo utdannet innenfor byggfag, og har skrudd bil og båt siden jeg kunne gå omtrent
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Søn 2 Nov 2008 - 10:22

Lirl.

Dere slipper å re opp rundsitter-gruppa i den vogna du viste,og har den delen av vogna fri.Om du og gubben vil ligge på hver deres side ved køyeavdelingen.Madammen og jeg gjorde det i vår reisevogn,og jentungen lå i overkøya.

Blir ikke flere barn av å ligge sånn for oss voksne,men jeg var ferdig med produksjonen uansett,så.......
Til Toppen Go down
Lirl
CARAVANER
CARAVANER

Female

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Søn 2 Nov 2008 - 11:59

ARVE skrev:
Lirl.

Dere slipper å re opp rundsitter-gruppa i den vogna du viste,og har den delen av vogna fri.Om du og gubben vil ligge på hver deres side ved køyeavdelingen.Madammen og jeg gjorde det i vår reisevogn,og jentungen lå i overkøya.

Blir ikke flere barn av å ligge sånn for oss voksne,men jeg var ferdig med produksjonen uansett,så.......

Hehe, liker å ligge inntil mannen min, jeg Wink
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Sponsored content

PosteTema: Re: Kan dere se på denne linken?   Today at 23:09

Til Toppen Go down

Kan dere se på denne linken?
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1